بنبنام سلطان قلبم بنام عشق بنام تو
 
دستان مرا بگیر
       
     حسرت نمی گذارد تو را فراموشت کنم و عشق مانع ایست قلبی
 
و
 
تنها نگاه تو می تواند مانع از این مرگ شود
 
دوستت دارم
 
و
 
می خواهم در کنار من بمانی
 
بگذار این حسرت به واقعیتی تبدیل شود
 
و
 
در کنارت بودن را احساس کنم
 
ای کاش می توانستی دیدگان شسته شده از اشک مرا ببینی
 
و
 
دستان مرا در حالی که تو را نشانه رفته اند
 
و
 
تنها با صدای قلب تو خو گرفته اند را احساس کنی
 
لحظه لحظه های تنهایی من با تو و به یاد تو پر می شود
 
و
 
بدان تنها تو دلیل زنده بودنی
 
 
تقدیم به تنها عشق زندگیم که خودش و وجودش باعث پاکی قلبم شد
عاشق بی صدا
 

Upgrade Your Email - Click here!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام
شروع بلاگ نویسیتو تبریک میگم....(چشمک)
ایشالا روز به روز بهتر شه.
واسه شوع باید بی تعارف بگم چیزی کم ندارهD: ;)
دیگه اینجا پاتوق همیشگیم شد....
ولی یه نصیحت.....اونم این که بلاگت زمانی به دلت میشینه که خودت بشینی از حال و هوای درونت جمله بگی .....
میفهمی که چی میگم.......................................

قربونت////بازم میآم

[ بدون نام ] یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ب.ظ

az in kara behet namiyad

حالا بماند یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 ب.ظ

بابا عاشق بی صدا ;))
حالا این تنها عشق کی هست :d
خوش باشی

یکی مثه خودت سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

وبلاگت خیلی باحاله.باخوندن متنات یکم اروم شدم.خیلی باحالی.داشتم دق میکردم:"(

samira چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

ایمان عزیز آرشیو رو نگاه کردم تا سال 88بود یعنی دیگه ادامه نمی دی یا من اشتباه میکنم آخه مطالب عالی نوشتی موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد