قلبم یخ کرده ... مغزم قفل کرده .... چیزی که دلم بخواد و در موردش بنویسم گم شده
 
.... از عشق بگم .... از انتظار... از درد جدایی ....از نارفیقی ... از بی وفایی ....

نمی دونم .... نمی دونم ... هیچ کدوم از اینا آرومم نمی کنه ...

دیگه هیچ کدوم از اینا برام معنی نداره ....

اصلا چه فایده داشت

این نوشتنها و گفتن ها .. اینهمه از عشق و دوستی ، نوشتم چی شد

به کجا رسیدم ..... اونی که باید می فهمید، نفهمید .....

اونی که باید رسم وفا یاد می گرفت

نگرفت .... دیگه به هیچی اعتماد ندارم .....

تمام کتابهای شعرمو زیر و رو کردم ..... هیچ کدومش

نمی تونن حال دلمو بگه ....

تمام باورامو ازم گرفت .... وقتی صفحه های تقویمم رو ورق می زنم...

وقتی بارون میاد ... وقتی برف می یاد .... وقتی ساعت 8 صبح می شه ...

وقتی .... تمام خاطره ها مثل فیلم جلو چشمام به حرکت در می یاد ...

چقدر عذاب آوره

که بخوای برای کسی یار باشی همدم باشی از همه مهمتر رفیق باشی ...
 
اما اون به جای همه اینا تو رو بشکنه ... خوردت کنه....

دیگه چی برات می مونه که بخوای از اون بنویسی ... دلم می خواد برم ...

برم یه سفر دور و دراز ... جایی که دیگه هیچکسی دلمو نشکونه ....

دیگه با قلبم،احساسم و باورام بازی نکنه ...

جایی که آدمهاش معرفت داشته باشن ...

جایی که قدر همو بدونن ...

یه ناکجاآباد.....
 
 
 
 
                                                           
 
نظرات 8 + ارسال نظر
الهه تنهایی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:46 ق.ظ http://myheaven.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
خیلی زیبا نوشتی .نوشته هات پر از احساسه احساس بد تنهایی .میدونم چی میگی چون منم تنهام. در و دیواره این شهر لعنتی دارم خفم میکنه .همش نامردی همش دروغ و بی وفایی .متاسفانه خیلی ها محکوم به فدا شدن و شکستن هستن و کاریش نمی شه کرد تا وقتی آدما برای هم ارزش قائل نباشن و راحت دل همو بشکنن همینه...
تونستی به من سر بزن خوشحالم میکنی.
موفق باشی.

تنها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.ebad.blogsky.com

جالب بود خوشم اومد ارزش اومدن داشت بیاپیشم خوشحالمیشم

زهرا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ق.ظ

تحمل کن عزیز دل شکسته
تحمل کن به پای شمع خاموش
تحمل کن کنار گریه من
به یاد دلخوشیهای فراموش

با تموم وجودم درکت می کنم........
اما کیه که ......بی خیال

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:21 ب.ظ

ای شبها تنها و روزها غیر تنها
ای غاشق
ای آپدیت کن
ای ......

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:10 ب.ظ

salam
aslan fekr nemikardam ke inghadr ehsasaty bashy.kheili ghashang neveshte boodi .vali ta kei mikhay ba hasrat zendegy koni.rastesh az bazi harfam ke behet zadam pashimoon shodam.

توهم دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام
بابا تند تند چقدر آپ می کنی
راستی خطاب به اونی که پشیمونه پشیمون نباش درست فکر کردی :d
ّهااااااا بد نبود

دیانا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ب.ظ http://justkhodam.blogsky.com

سلام ایمان جان
یه نصیحت خواهرانه
اون که گذاشت رفت اما تو فرداتو با حسرت روزهای گدشته خراب نکن
میدونم سخته اما باید تحمل کنی
توکل کن به خدا اون کمکت میکنه
شاد و پیروز باشی

خاکستر چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ق.ظ http://khakestar77.blogsky.com

سلام
اسم وبلاگت منو به یاد یکی از شعرای قدیمیم انداخت

در شب تنهائی نت لحظه ها خاکستریست
عشق زندانبان الفاظ خوش آهنگ دری است
نیستی اما خیالت یک دم از من دور نیست
نیک میدانم خیالم مثل من مهجور نیست
تو منی آگاهی از زیر و بم اندیشه ام
من چه بنویسم که افکارم ز تو مستور نیست

به من هم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد