خدایا کاش حکمت کاراتو می فهمیدم .تو که میگی هر کس رو به اندازه

 

ظرفیتش امتحان میکنی پس چرا منو داری بیشتر از تحملم امتحان

 

می‌کنی.هر بار سختر از پیش.


نمیدونم میخوای من متوجه چی بشم اما تو که بهتر میدونی این دنیا

 

برای من ارزشی نداره پس .......


ای کاش.........؟؟؟ این علامتا از تو ذهنم پاک شن و درک کنم که هدفت

 

از این امتحانای سخت چیه؟


هر قدر بیشتر به تو نزدیک میشم تو سختر از من امتحان میگیری .


نمیدونم شاید مستوجب این عذاب ها هستم که تو برام در نظر گرفتی

 

اما کاش می فهمیدم عقوبت کدام گناهم رو می کشم.

 
نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
بابا چه ؟!!!!!!!
اما میدونی به نظر من هر اندوهی آزمایشیه از جانب خدا....
ولی به قول تو چقدر آزمایش.....!!!!

..............
....

ُفاطمه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
حالا چی شده ؟
به نظر من ...
بعدشم من با شخص خاصی خدافظی نکردم من مثل تو با منظور نمی نویسم افتاد؟

مجتبی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام به دوست عزیزم
این درسته که خدا انسانها رو به اندازه ظرفیتشون امتحان می‌کنه اما ما انسانها هستیم که از ظرفیت خودمون بی خبریم پس خدا می‌خواد ما رو به خودمون بشناسونه.
اینکه هرچی به خدا نزدیکتر بشیم خدا امتحانهاش سخت تر میشه واسه اینه که خدا می‌خواد ببینه که آیا ما لیاقت این نزدیک شدن رو داریم یا نه پس ناراحت این نباش که چرا خدا تو و عذاب میده اینها عذاب نیست امتحان و رحمته
خوب با اجازه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد