در این جا چار زندان است
به هر زندان دو چندان نقب، در هر نقب چندین حجره، در هرحجره چندین مرد در زنجیر ...

از این زنجیریان، یک تن، زنش را در تب تاریک بهتانی به ضرب دشنه ئی کشته است .
از این مردان، یکی، در ظهر تابستان سوزان، نان فرزندان خود
 را، بر سر برزن، به خون نان فروش سخت دندان گرد آغشته است .
از اینان، چند کس، در خلوت یک روز باران ریز، بر راه ربا خواری نشسته اند
کسانی، در سکوت کوچه، از دیوار کوتاهی به روی بام جسته اند
کسانی، نیم شب، در گورهای تازه، دندان طلای مردگان را شکسته اند.

من اما هیچ کس را در شبی تاریک و توفانی نکشته ام
من اما راه بر مرد ربا خواری نبسته ام
من اما نیمه های شب ز بامی بر سر بامی نجسته ام .

در این جا چار زندان است
به هر زندان دو چندان نقب و در هر نقب چندین حجره، در هر حجره چندین مرد در زنجیر ...

در این زنجیریان هستند مردانی که مردار زنان را دوست می دارند .
در این زنجیریان هستند مردانی که در رویایشان هر شب زنی در
وحشت مرگ از جگر بر می کشد فریاد .

من اما در زنان چیزی نمی یابم - گر آن همزاد را روزی نیابم ناگهان، خاموش -
من اما در دل کهسار رویاهای خود، جز انعکاس سرد آهنگ صبور
این علف های بیابانی که میرویند و می پوسند
و می خشکند و می ریزند، با چیز ندارم گوش .
مرا اگر خود نبود این بند، شاید بامدادی همچو یادی دور و لغزان،
می گذشتم از تراز خاک سرد پست ...

جرم این است !
جرم این است !

نظرات 8 + ارسال نظر
حضرت عشق سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ب.ظ http://anooshka.blogsky.com

سلام
فکر میکنم شانس آوردم و اولین کامنت این پستت ماله منه
نمیدونم چی میتونم بگم واسه جواب متنت .....
فقط امیدوارم که به هر چیزی که میخوای برسی
راستی خوشحالم کردی که سر زدی
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
خوشحال میشم
موفق و عاشق باشی
بای بای

سعید سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ http://sad.bizhat.com

سلام دوست من
امیدوارم حالت خوب باشه
وبلاگ خوبی داری من قبلا هم به وبلاگت سر زدم ولی خب نشده نظرمو بنویسم هم عکس های قشنگی داری هم متن هات جالبه ولی چرا اینقدر ناراحت و نا امیدی؟
در هر صورت برات آرزوی موفقیت می کنم
راستی از اینکه لینک منو هم گذاشته ای ممنونم حتما لینکت رو وقتی آپ دیت کردم میذارم
به امید دیدار

hell_life سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

salam khoobi kocholo?
namordimo didim ye shere toop gozashty toye bloget
khoshhalam dary adam mishy
sheraye forogh yadet nareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
see u honey

مجتبی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام
چطوری پسر خوب خوش می گذره؟
شعر خیلی قشنگی بود منم این شعرو دوست دارم!!!
خوش باشی و خدا نگهدارت باشه

زهرا پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام
خوبیییییییییی؟!!!! ایشالا که هستی
نمیتونم بگم شعر قشنگی بود چون واقعا نه منظور تورو از گذاشتن این شعر تو بلاگت فهمیدم نه اینکه منظور شاعرو..
شعره یه جورریه.....
ولی به هر حال پسر گل کاشتی جون خودت......!
با این عکسی که زحمت کشیدی گذاشتی بالا متنت کل قالبو زدی به هم یا به عبارتی .......... D: ;)) درستش کن

خوش بگذره
فعلا

ُفاطمه جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.com/

سلام
شعر خوبی بود
اما بهتری از اینم میشد :d
منم به روزم یه سری بزن
فعلا

زهرا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام ایمان
انگار خیال آپ کردن نداری
اینم حذفش کن از بلاگت یا عکسشو بردار کل قالبو ....کرده

منتظرمااااااااااااا آپ کن.
بای

هیچکس(مصطفی) یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ http://bofmens.mihanblog.com

سلام..شعر مورد علاقه من..همیشه عاشقش بوده ام..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد