شب سیاه ، همانسان که مرگ هست
 قلب امید در بدرومات من شکست
سر گشته و برهنه و بی خانمان ، چو باد
 آن شب ، ‌رمید قلب من ، از سینه و فتاد
زار و علیل و کور
بر روی قطعه سنگ سپیدی که آن طرف
 در بیکران دور
افتاده بود ،‌ ساکت و خاموش ، روی گور
گوری کج و عبوس و تک افتاده و نزار
 در سایه ی سکوت رزی ، پیر و سوگوار
 بی تاب و ناتوان و پریشان و بی قرار
 بر سر زدم ، گریستم ، از دست روزگار
 گفتم که ای تو را به خدا ،‌ سایبان پیر
 با من بگو ، بگو ! که خفته در این گور مرگبار ؟
 کز درد تلخ مرگ وی ، این قلب اشکبار
 خود را در این شب تنها و تار کشت ؟
 پیر خمیده پشت ؟
جانم به لب رسید ، بگو قبر کیست این ؟
 یک قطره خون چکید ، به دامانم از درخت
 چون جرعه ای شراب غم ، از دیدگان مست
 فریاد بر کشید : که ای مرد تیره بخت
 بر سنگ سخت گور نوشته است ، هر چه هست
 بر سنگ سخت گور
 از بیکران دور
 با جوهر سرشک
 دستی نوشته بود
 
آرامگاه عشق

نظرات 21 + ارسال نظر
از تبار درد شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام حال شما ؟
وبلاگتون حرف نداره یه سریم به من بزنین

روایت دلتنگی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

سلامی به بلندای آفتاب سرخ!
سلامی به گرمای هرم نفسهای عاشق تو که بهترین
دلیل بودن من است.
ساده ترین و زیبا ترین بهانه برای این نفسهای دمادم تویی این بهانه را فریادی نساز که درکوله بارم به سکوت بدل شود که من تاب بی تویی را ندارم.
من برای با تو یکی شدن تمامی نفسهای بی تو را لحظه به لحظه میشمارم.
مرا دریاب ای همه من مرا دریاب!
منتظرتم....

روایت دلتنگی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

شبهای تنهایی:
بی بهانه سلام.
سلامی به تو ای ملکه باغ قشنگ یاسهای سفید، کبوتر سفید آسمانهای دلپاک،
مروارید خفته در صدف وآشناترین پیام زندگی.
گاهی تنهایی صورتش را به پس پنجره میچسپاند و من از ترس پرده را کنار نمیزنم،این پرده کنار نزده
انعکاس تنهایی من است همانطور که دنیا
انعکاس تنهایی خداست.
تو با آمدنت چه زیبا تنهایی
را به دارمی آویزی ودستان مرا در دست میگیری
که با هم پروازی داشته باشیم به سوی نا کجا
بی فانوس چشمانت جایی راندارم جزهیچ واگردستانم رارهاکنی برای همیشه درجنگل زندگی
راهم را گم میکنم.
وقتی گل سرخ میخواهد برای پروانه ها جا بازکندنا خواسته دیواره های قلبش ترک میخورد،گاهی شبیه این گل سرخ دوستت دارم.
می خواهم با ستاره های چشمت مغرب نو مشرق نو برپا کنم وازبرق نگاهت خورشید راخاکسترسازم،
می خواهم با طنین صدایت بشویم بغض باران راوابرها رامفتخرکنم به حضورت.....
منتظرم

مجتبی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام ایمان جون
الهی قربون اون قلبت برم که افتاده و شکسته تو بگو کی این کارو کرده بقیش با من حسابشو می رسم تو لب تر کن :d
هیچ وقت امیدت رو از دست نده امید تنها بهانه برای زندگیست پس همیشه امید داشته باش
منم با این مسئله که دیگه باید بر سر قبر عشق حاضر شد موافقم تو این دوره زمونه دیگه نمیشه به کسی اعتماد کرد.
عشق یه موجودیت مقدسه که تو این دوره اونقدر از اسم اون سو استفاده کردن که دیگه ابهت خودشو از دست داده وهر کی میرسه می گه که عاشقه
واقعا متاسفم

بعضی وقتا که میایی سر روی شونم میذاری
تموم غصه ها رو از دل من بر میداری
اما این فقط یه خوابه ، خواب پشت پنجره
وقت بیداری بازم غم میشینه تو حنجره
غــم مــیــشــیــنــه تــو حـــنــجـــــره

ه إإإإإإإعععععععع
خدا نگهدارت باشه

زهرا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام ایمان اقا
احوال شما؟
امیدوارم خوب باشی....
تو این دوره زمونه عاشق نیست....
مطمئنم....
هرکیم میگه... فقط کافیه یکی دوبار امتحانش کنی....اون وقته که دلت به حال این کلمه میسوزه....
دیشب خیلی خیلی دلم گرفته بود هم اینکه سرم داشت میترکید.....واسه همینم کامنت نذاشتم.....
ببخش اگه دیر اومدم.
******************
درشبی ساکتو سیاه
ختمی از دلواپسیها
از منو تو تاخود ماه
اولین بغض حسادت
کنج دنج شب عادت
بستری از دردو از یاد
تا ضیافت تا عیادت
اولین بار اولین بار
اخرین فرصت ما بود
بهترین جای ترانه
بهترین جای صدا بود
اولین دروغ ساده
اولین شک بی اراده
وحشت سر رفتن از عشق
گریه های سر نداده
اولین بار اولینیار
اولین نامه کوتاه

....................آخر همه عشقا جداییه...................
امااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..........................
امیدوارم همیشه دلت آفتابی باشه ....
و اگه عشقی توش بوجود میاد پابرجا بمونه(آآآآآآمین)

*******************فعلا**********************

از تبار درد یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
ایمان خان
خوشحالم که شمام شهر کردی هستین
نمیدونستم همکلاس هستین با زهرا خانم
خوشحالم که هم شهری هستیم
من شما رو لینک می کنم شمام زحمت بکش

الهه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ق.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام ایمان جان ممنون که خبرم کردی
برم متلب و بخونم در ضمن عکس قشنگی گذاشتی
فعلا...

[ بدون نام ] یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ق.ظ

ببخشید غلط املایی حواسم نبود ( مطلب)

ایمان کیانی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام

حضرت عشق یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ق.ظ http://anooshka

ناراحت
سلام
آرامگاه عشق
خیلی زیبا بود و غمگین
امیدوارم دلت این قد غمگین نباشه
امیدوارم که دلت شاد باشه
امیدوارم که هیچ وقت امیدت رو از دست ندی
به خدا توکل کن
منم دعا میکنم اگه خدا بشنوه
موفق باشی
بای بای

تنهاترین عاشق تنها یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام
امیدوارم که خوب باشی
اومدم که بگم باهات موافقم فقط همین....
ولای با این خیلی موافقم....

گفتم که ای تو را به خدا ،‌ سایبان پیر
با من بگو ، بگو ! که خفته در این گور مرگبار ؟
کز درد تلخ مرگ وی ، این قلب اشکبار
خود را در این شب تنها و تار کشت ؟

سبز باشی
***فعلا***

فاطمه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.com/

سلام
قبلا گفتم بازم میگم عشق به نظر من وجود نداره هر چی هست دوست داشتن اونوقت خیلی ها واسه این که پیاز داغشو زیاد کنن میگن عاشقیم
آرامگاه عشق یعنی چی ؟؟؟؟؟؟ یعنی جایی که عشق آروم گرفته ؟؟؟ یا جایی که عشق مرده ؟؟؟؟؟
حالا چی شده اینا را نوشتی
خوب امیدوارم این از این متنایی باشه که بی منظوره
پیشاپیش از بعضی ها هم کمال تشکر را دارم که حالا میان نظر ها را تفسیر میکنن :d
راستی این ایمان کیانی کیه؟؟؟؟؟:d:d:d
َُفعلا ************

سلام فاطمه خانم
به نظر من عشق وجود داره ولی عاشقای واقعی کم شدن
فقط کافیه یه کم دقیقتر نگاه کنید بعد می فهمید که عاشق واقعی کیه
آرامگاه عشق هم یعنی جایی که عشق مدفون شده
ایمان کیانی رو هم فکر کنم هم من بشناسمش هم شما
این طور نیست؟
به هر حال ازتون ممنونم که نظر دادین
موفق باشین.....

سعید یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ http://sad.bizhat.com

سلام ایمان جون
خب دیگه همه کله گنده ها نظراشونا دادن متنتم مثل همیشه قشنگ بود
موفق باشی

اکبر دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ق.ظ http://akdi.tk

سلام
وبلاگ جالب و مهمتر از اون شعر های زیبایی داری.
منم با فاطمه خانوم موافقم با این تفاوت که میگم عشق هست ولی مرده نیست آرامش پذیر نیست.
عشق طغیان هست انرژی هست اعتراض هست فریاد هست و وقتی آرام میگیره که به ازدواج !!!!!!!!!!!ختم بشه (در عشقهای زمینی)
در عشق الهی، نه درست نیست بگم الهی بلکه عشقی فراتر یبین دو تا انسان معتقدم عشق عمرا آرامش نمیپذیرد.
با اینکه عشق زیبایی داری و بیان خوبی داری ولی با مضمونت در مورد آرامش و مرگ عشق اصلا و ابدا موافق نیستم
با اینحال امیدوار موفق باشی

تپلی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ق.ظ

salam iman kocholo
mikhastam ye sher benevisam vali goftam shere man
arzeshe webloge be in ghashangio nadare
vali begam asheghe sheraye forogham vali fekr nemikardam hamchin shere khoshkeli toye webloget begzary
damet garm

مریم دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ب.ظ

مریم دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ب.ظ http://dokhtareh-mehrabon.blogfa.com/

سلام متنتونا خوندم خیلی جالب بود تصویرشم قشنگ بود
در صمن می خواستم به خاطر لطفی که به من در زمینه وب لوگ نویسی داشتین تشکر کنم

حضرت عشق شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ق.ظ http://anooshka.blogsky.com

وقتی دلم میگیره میام اینجا
با خوندن شعرات یه احساس آرامش بهم دست میده
ممنونم

الهه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام دوست من...
من به روزم جالبه از دست نده...!!!

imankiani یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ب.ظ

salaam iman jun mage nagoftam har vaght har moshkeli dashty be khodam begu ta halesh konaaam??

iman kiani یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ب.ظ

dooset daram be 20 zaboon donya( 01) English : I Love You 02) Persian : Tora doost daram 03) Italian : Ti amo 04) German : Ich liebe Dich 05) Turkish : Seni Seviyurum 06) French : Je t'aime 07) Greek : S'ayapo 08) Spanish : Te quiero 09) Hindi : Mai tumase pyre karati hun 10) Arabic : Ana Behibak 11) Iranian : Man doosat daram 12) Japanese : Kimi o ai shiteru 13) Yugoslavian : Ya te volim 14) Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida 15) Russian : Ya vas liubliu 16) Romanian : Te iu besc 17) Vietnamese : Em ye^u anh 18) Ukrainian : Ja tebe koKHAju 19) Tunisian : Ha eh bak tameshk age ye sib gaz zady va ye kerm didi, narahat nasho! moghei narahat sho ke ye sib gaz bezany va ye kerme nesfe bebini

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد