و به هر چه نگاه می کنم نشانی از من ندارد. بعضی چیزها آنچنان در من گمشده اند که دیگر در خود پیدا نمی کنمشان. و خود نیز چنان گمشده ام که در هیچ بهانه ای خود را نخواهم یافت.و این همان حکایت ِ فصلی است که در آن خواهم زیست بی اندیشهء فردا.
می بارد تنپاره ی آسمان بر چشمهای منتظری که در انتظار نشسته اند تا در گوشه ای از نجوای خویش همسوی صدای ریزش ِ بی غرور ِ قطره هایی باشند که سرود رهایی می خوانند. چه قصه ها که در زمزمه شان نیست. چه غصه ها که در زیر نقاب کشیده بر چهره شان نیست. می بارد از چشمانی که در حضور خاکستر پاشیده بر آسمان، شکایت  لحظه ها را در خود تکرار می کنند. آنجا که هیچ کس برای هیچ کس آشنا نیست. می بارد از درون سینه هایی که در طپش هایشان ناله ها سرازیر است... و نفسهایی که دمی در آنها به شوقی نخواهد رسید. می شوید غبار ِ کوچه ها را برای قدمهای شبزده هایی که در تمامِ عبورِ خود، ترانه ای جانشان را از غمی که هست آسوده نمی کند. و دراین لحظه ها چه کودکانه شبنم  نشسته برگونه هایم را برای گلدان خشکیده در قاب عکسی بر می چینم... شاید طراوتی در هستی بی هستی اش نقش بندد... و چه کودکانه ، و چه ساده انگارانه ...
دلم می خواست گونه های خیس از اشک آسمان را می بوسیدم. دلم می خواست پرواز می کردم و سر به روی شانه های ابری می گذاشتم که محزون از تنهایی بود. اما چه افسوس که اشکهای پنهانم را آسمان بوسید ، و شانه هایم را نمناک از شب گریه هایش کرد.
در این زمان ِ آشفته به دنبال چه هستم!! . به دنبال گمشده ای که شاید در لحظهء باران، دستهایش را به سویم آورده باشد. اما ... به هر چه نگاه می کنم نشانی از او ندارد... آنقدر گم شده است که در هیچ بهانه ای طرح  خیالش جان نمی گیرد. آری، من، خویش را چه بی نشان گم کرده ام.

نظرات 28 + ارسال نظر
.•* *•. .•*.فاطمه.•* *•. .•*. شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

همکلاسی سلامممممممممممممممممممممم
پست زیبایی بود.
---.•:*¨`*:•. .•:*¨`*:•.
-:::--------/) /)--------:::
--*:-------( ';' )------:*
-----•..,-c(")_("),,..•
----------*-:¦:-*
---:¦:-*.•:*¨`*:•.*-:¦:


منم به روزم بیا نظر بده ببین این دفعه خبرت کردماااااااا

.•* *•. .•*.فعلا.•* *•. .•*.

هومن شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ق.ظ http://lopo.blogsky.com

ایمان عزیز سلام :)
مرسی خبرم کردی
مثل همیشه عالی بود قربانت هومن

ندا شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:56 ب.ظ

سلامممم
من اینجا تنهای تنها کجای زمان ایستادم؟؟؟
گلی را پر پر می کنم
کمی هم گلاب
و عودی که می سوزد
منتظرم

ایمان بی خبر ؟ برمیگردم

نسرین شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.nasijoon.blogsky.com

سلام ایمان جان......! خوبی شما؟ منم خدا رو شکر فعلا زنده ام! خواهش می کنم قابلی نداشت عزیز! من همیشه همه جوره هوای عاشقارو دارم! چون خودمم عاشقم ولی تو عشق.......! بی خیال! یا حق!

هدیه شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ

سلااام اقا ایمان بی خبری آپ میکنی؟؟؟؟ :ناراحت

هدیه شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ب.ظ

می خونم میکامنتم ایمان جان

الهه باران یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه اومدید و خوندید مطلب من و
راستش گاهی خیلی خسته می شم یعنی بعضی وقتا حوصله امو سر می بره...نمی دون شاید هم حذف نکنم ولی شاید هم...گفتم به نا به موقعیتم در آینده
حالا تا ببینم خدا چی بخواد....
می دونم که اگر انسان به خدا اعتماد کنه هر چیزی درست می شه پس برام دعا کن تا بتونم این کار و بکنم
متنت هم زیبا بود مثل همیشه احساسی ...
به هر حال باز هم ممنون
تا بعد...

ندا یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ب.ظ http://daftarezendegi.blogsky.com/

سلام ایمان خوبی؟؟؟
خوب پس با این حساب ورودتو به ناکجا آباد تبریک میگم
ته ته دنیا که بکی همین جاست آدرس بدم ؟ باشه میدم نا کجا آباد ما تو همین سینه بی کینه هست دیدی چه نزدیک بود . همین جا بمون . و دیگه اینکه....
گر بدین سان زیست باید پست
من چه بی شرمم اگر فانوس عمرم را به رسوائی نیاویزم
بر بلند کاج خشک کوچه بن بست

گر بدین سان زیست باید پاک
من چه ناپاکم اگر ننشانم از ایمان خود، چون کوه
یادگاری جاودانه بر تراز بی بقای خاک
مواظب خودت و دلت باش . دنیای کثیفیه . فعلا

از تبار درد یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام ایمان خان
خوبی گلم
آقا ما هم شهری هستیم اما توی یه شهر که ززندگی نمیکنیم که
راستی مجتبی کجاس ؟ هنوزم هون تعصبو به زهرا داره ؟
یادته می خواس بزنممون ؟
آپم می کنی خبر نمیدی ؟ باش
حالا ما که آپیم خبر دادیم

فرشته یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ http://http:www.nimasama2006.com

سلام
وبت خیلی جالبه
متن هات حرف ندارن
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی

الهه شرقی دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.setarehadi.blogfa.com

سلام ایمان جون
چطوری خوبی عزیز
معذرت می‌خوام که دیر کردم ببخشید این روزا سرم خیلی شلوغه
اصلاً وقت برای کارام کم میارم
نمی شه عزیز
نمی شه
سرنوشت چیزیه که نوشته شده
حک شده روی این پیشونیه لعنتی
هر کاریش هم بکنی پاک نمی شه
عوض هم نمی شه
ولی یه کاری می تونی بکنی
مسیرشو عوض کنی
اونم یه اراده می خواد
یه اراده ی قوی
خیلی قوی...
موفق باشی
و امیدوار
الهه شرقی

حضرت عشق-مریم چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام ..............

ندا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ب.ظ

سلاممممم
پیش از آنکه دستان خالی ام ٬
در حضور فرداها :
طومار شرمساری ام را امضا کنند ٬
بیا و آنها را پر کن با دستان خویش
منتظرمممم.فعلا

مجتبی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ق.ظ

به به سلام ایمان جون خودم
حالت که خوبه انشاالله
چه خبرا خوش گذشته که این چند وقت!!!!!
به نظر من آدمی که خودشو گم کنه دیگه هیچی نداره آدمی که خودشو نشناسه ارزش خودشو ندونه خدا می دونه که سرانجامش چی می شه
خوب دیگه فعلا بسه
خدا نگهدارت باشه
یا حق

پوریا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ب.ظ http://khamoshi.blogfa.com

سلام
خوبین نمیدونم این آقا ایمان همون آقا ایمان من یعنی قدیم قدیما داداش منه یا یکی دیگه بخدا وقتی وبلاگتو پیدا کردم یه حالتی بهم دست داد اما امیدوارم راه خطایی نرفته باشم وبلاگ جالبی ساختی
امیدوارم به آرزوهات برسی
اگر کار

نان

ویا حتی نیمکتی برای خواب نداشت

اما سرانجام

مقصر پیدا شد

روزنامه ها تیتر کرده اند

سهل انگاری اورژانس

و مرگ یک کارتن خواب

ندا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ب.ظ

سلامی به گرمای مهر مادری
چشمهایم را میبندم
تصویر تو در آینه قلبم نقش می بندد
و چه زیباست آهنگ ثانیه هایی که با یاد تو میگذرند
نوشتم این بار یادگاری از مادر

زهرا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلاااااااااااام
به به بهههههههههههههههههههههه
ناااااااااااامرد نباید یه ایمیل برام بزنی ببینی زنده ام یا نه
هااااااااااااااااااااااااااا
خووو شو م نیمد ازت(شهرکردی بوخون) ای
میگمااا خودت فهممیدی چی آپ کردی؟؟؟ نه جون ایمان هااا؟!!!!! d: :D
خوب میبینم که سرشماری بهت ساخته..... باشههههدددد
مردم از خنده وقتی شنیدم.
خوب میدونم که خوبی.
اسشالا قبول میشیم مبارکه .....
با مجتبی سلام برسون بگو شوهر نکردم ننه.تو هم دیگه شایعه پراکنی نکن. خوب
قربانت
فعلا

ندا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ

سلاممممم
میدانی راز گل شقایق در چیست؟
تا مادامی که بود، می زیست...!
وقتی که دست نوازشی بر سرش کشیده شد، پرپر شد....!!!
میدانی چرا ؟؟؟
چون محبت برایش تازگی داشت
بیچاره نمیفهمید معنای نوازش را
منتظرمممم

الهه باران شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام
باز هم ممنون از اینکه اومدی شما به ما لطف داری
باز هم بیا اونطرفا وقتی به روز کردم
موفق باشی...

شمیم یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:49 ب.ظ http://shamime-delroba.blogfa.com

اگه کسی رو دوست داشته باشی نمی تونی تو چشاش زُل بزنی .نمی تونی دوریشو تحمل کنی .نمی تونی بهش بگی چقدر می خوایش .نمی تونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری .واسه همینه که عاشق دیوونه می شه

ندا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:49 ب.ظ

سلاممم خوبی؟
اگر بگریم گویند که عاشق است
اگر بخندم گویند که دیوانه است
پس می گریم و می خندم
که بگویند یک عاشق دیوانه است
منتظرممممم

هدیه چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

سیلااام [چشمک]
خوبی؟؟؟ خوشی؟؟؟ [بوسه]
من آپ کردم یالااا بیاااا....
منتظرم....
سی یووووو.....
بای بای.... [لبخند]

فرشته چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:11 ب.ظ http://mehdi-fereshteh.persianblog.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری
موفق باشی
به منم سر بزن

هومن چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ http://hooman58.blogspot.com

سلام ایمان گل
خوبی
سلامتی
ممنون لینکت رو دادی
تا بخوای بقیه حرفاتو بزنی تو مسنجر یک کامنت کوچیک بگذارم
خیلی وقت بود دلم برات تنگ شده بود
میام همه آپ هایت رو میخونم
قربانت هومن

ندا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ب.ظ

سلاممم خوبی ایمان ؟
میگم من یه بیوگرافی از خودم گوشه وب دارم بنام شناسنامه کامل درسته؟؟؟ ((من ندا.. ۱۷ ساله از تبریز ))کافیه ؟ اگه نیست زحمت خوندنش با خودت و دیگه اینکه....
عشق را وارد کلام کنیم تا به هر عابری سلام کنیم و....
به هر چهره تبسم باشد ما به آن چهره احترام کنیم
زندگی در سلام و پاسخ اوست... عمر را صرف این پیام کنیم
عابری شاید عاشقی باشد... پس به هر عابری سلام کنیم

هومن پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ب.ظ http://hooman58.blogspot.com

ایمان عزیز
سلام
بابا به خدا من برای همه لیستم تو مسنجر یک پیغام دادم که
آدرس بلاگم عوض شده :) لابد شیطونی کردی اف ها پریده وگرنه اول و آخر معرفت که میدونی خودتی و خودم

ندا شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ب.ظ

سلامممم
هیچ بهانه ای نیست ..برای نم شبنم
بلندی کوه ...عظمت عشق
لطافت ابر... و زلالی اقیانوس
هیچ بهانه ای نیست برای نوشتن شاید
منتظرممم

امین یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ http://samin.mihanblog.com

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز. وبلاگ چهره پنهان با مطلب(( حدیث پریشانی من)) بروز شده ، در ضمن این پست یکسالگی این وبلاگ نیز می باشد. خوشحال میشم مثله همیشه با حضور خود و ارائه پیشنهادات ، انتقادات و
و نظرات خود اینجانب را مشرًف سازید.
www.samin.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد