kheili deltangam ...

 

به نام خدای حسین . . .

امشب دلم هواتو کرده...کلی اشک ریختم.بوی محرم حسین رو حس می کنم.

منم یه حرفایی دارم...صدامو می شنوی؟

می دونم خیلی کوچیکم اما تو رو به حرمت اشکهایی که ریختم جوابمو بده...

نذر کردم...به خودش هم میگم...پیرهن مشکی رو می پوشم...میام...

خودت می دونی از بچگی اسم قشنگت رو که می شنیدم اشک تو چشمام میومد.

می دونم خیلی دور شدم...می دونم همین دور و بری...

منم جوون هستم ها...می بینی؟

اما شکستم...این صدای همون پسر همین یکی دو سال پیشه که...

 توی همین شبستان ها بود که خیلی چیزا یاد گرفتم...

محرم امسال هوامو داری یا نه؟ نذر کردم...

خودت می دونی تو دلم چه خبره...

نظرات 26 + ارسال نظر
تنها یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.hanjare.blogsky.com

سلام
باز محرم شد و دلها گرفت
از غم اکبر دل لیلا گرفت
چطوری ایمان جان بوی غم تو وبلاگ تو هم حس میشه بوی محرم
محرم ماخ الفت با جنون است
چراغ کوچه هایش بوی خون است
بیا پیشم

ندا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ق.ظ

امروز مثل همه منم میخواستم بنویسم از محرم ؛ آخه همه یه جورایی همه متحول شدن
و عاشق حسین و ابوالفضل و زینب و....
ولی خوب که فکر میکنم میبینم ما هیچ کدوم حتی نمیخواییم ذره ای از خواسته هامون
از راحتی و آسایش و خیلی چیزای دیگه بزنیم .
اونوقت محرم که میشه میشیم عاشق سینه چاک حسین . عباس میشه برامون نماد جوانمردی
زینب میشه برامون اسطوره صبر و چه میکنیم با به ظاهر عشق این بزرگان .
شاید بشه دیگران رو گول زد ولی خودمونو چی ؟؟.
پشت این نقاب چی داریم ؟؟ شهامت عباس ؟ تحمل زینب ؟ عشق خدایی حسین ؟
آره خیر سرمون همه رو داریم . ولی خیلی مضحکه
همه میدونیم که حتی با خودمون هم صادق نیستیم
اونوقت بیرق سبز و سرخ حسینی رو به دوش میکشیم که بگیم
باز این چه شورش است که در خلق عالم است؛؛ باز این ....و و و
شاید هم اشتباه فکر میکنم ولی نه ؛؛
نه توهم اومده سراغم و نه چیز دیگه عین واقعیته و مثل همیشه تلخ . .
دلم میگیره از این که چرا غا فلیم از درک عظمت واقعه کربلا
ولی با تمام این حرفا رشادت عباس ..صبر زینب..خون حسین
و بالاتر از همه عشق حقیقی این معصومین دریایی از حکمت و معرفته برای همه ما
البته اگر هنوز هم امیدی به ته مانده درایت ؛همت و غیرت خودمون داشته باشیم :
یه قولی :اندر بلای سخت پدید آید؛؛؛ فضل و بزرگ مردی و سالاری
حالا اگه الگوی زندگی ما این معصومین هستن
بهتره یادمون بمونه که مثل ماه رمضان یک ماهه فقط عابد و عارف نشیم و
ده روزه محرم رو بنده مخلص خدا و عاشق حسین .
_______
فرا رسیدن ایام محرم برای همراهان همیشگی من
هم مرهمت ؛؛ هم موهبت و هم تسلیت باد
وـ اما ـــــــ---
سلام و خداحافظ چیز تازه اگر یافتید به این دو کلام اضافه کنید چرا که سلامش بی بدیل و خداحافظیش بس جان گداز
تا بلکه باز شود این قفل پوسیده و ارمغان دیرین . همین

الهه باران یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام
منم این ایام و تسلیت می گم
می دونم امام حسین به همه جوونای مثل من و تو لطف داره وگر نه نمی رفت برای خاطر ما شهید بشه
کاش می شد ما هم به همون اندازه که به ما لطف کرد ما هم به همون اندازه که نمی تونیم لااقل بخشیش و با عمل به ارزش های واقی و مد نظر امام حسین جبران کنیم
کاشکی می شد
یا حسین...

احمد/ف یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.rahill20.blogfa.com/

سلام بر شما دوست خوب
!الا... ای محرم

تو آن خشم خونین خلق خدایی که از حنجر سرخ و پاک شهیدان برون زد. تو بغض گلوی تمام ستم‌دیدگانی که در کربلا ، نیم‌روزی به یک‌باره ترکید. تو خون دل و دیده روزگاری که با خنجر کینه‌توز ستم، بر زمین ریخت . تو خون خدایی که با خاک آمیخت. تو شب‌رنگ سرخی، که در سال‌های سیاهی درخشید.
الا .... ای محرم!
تو خشم گره خورده سالیانی، تو آتش‌فشانی، تو بر ظلم دشمن گواهی. تو بر شور ایمان پاکان نشانی. تو هفتاد آیه، تو هفتاد سوره ، تو هفتاد رمز حیاتی، تو پیغام فریاد سرخ زمانی. تو موجی ز دریای عصیان و خشمی که افتان و خیزان رسیده است بر ساحل روزگاران.
الا .... ای محرم!
تو فجری، تو نصری ، تویی لیلةالقدر مردم . تو رعدی ، تو برقی، تو طوفان طفی، تویی غرش تندر کوه‌ساران!
الا ... ای محرم!
تو یادآور عشق و خون و حماسه. تو دانش‌گه بی‌نظیر جهاد و « شهادت ». تویی مظهر « ثار» و « ایثار» یاران.
الا... ای محرم!
به هنگام و هنگامه هجرت کاروان شهیدان . تو آن راهبان روان‌بخش و مهمان‌نوازی که در پای ره پوی آزادگان لاله ارغوان می‌فشانی.
الا ... ای محرم!
به چشم و دل قهرمانان و آزاد مردان که همواره بر ضد بیداد، قامت کشیدند و در صفحه سرخ تاریخ ، زیباترین نقش جاوید را آفریدند. تو آن آشنای کهن یاد و دشمن ستیزی که همواره در یادشانی.
الا... ای محرم!
تو آن کیمیای دگرگونه سازی که مرگ حیات‌آفرین را، به نام « شهادت » به اکسیر عشقی که در التهاب سرانگشت سحر آفرینت نهفته است، چو شهدی مصفا و شیرین به کام پذیرندگان می چشانی!

خانگهدارت

غریبه آشنا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام ایمان عزیزم

به حرمت اشک های تو هم که شده جوابت رو میده ؛

نمیدونی تو دل من چه خبره

به رسمه همیشه

یا علی

شادی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.eshgheezamini.blogfa.com



مانند شقایق زندگی کن کوتاه ولی زیبا

مانند پرستو پرواز کن طولانی ولی هدفمند

مانند پروانه بمیر دردناک ولی عاشق


سلام دوست گلم

شرمنده که این قدر دیر اومدم پیشت آخه یه مدت نسبتا طولانی نبودم

اما خوشحالم که دوستان گلی چون شما تنهام نذاشتن تو این مدت
.
.
.
.
.
.

راستی من آپم

خوشحال میشم اسم قشنگتو بعد از این همه مدت

باز تو قسمت کامنت ها ببینم

پس منتظرت می مونم

دیر نکنی ها

امین دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ق.ظ http://samin.mihanblog.com

در محرم سینه ها غرق ملالی دیگر است
جاری از چل چشمه دلها زلالی دیگر است

با حلولش برنخیزد جز فغان از عاشقان
طاق ابروی محرم را هلالی دیگر است

بس که لحظه لحظه هایش سرخ و عاشورایی است
سیر شیون کردنش امر محالی دیگر است

لحظه ای با لحظه هایش اشک حرمان ریختن
نیست ناممکن ولی محتاج حالی دیگر است

ماتمش اطفال را سازد چو زالان سوگوار
در غمش هر شیرخواری شیر زالی دیگر است

چند روزی با علم نی اسبها را هی کنند
کودکان را در محرم قیل و قالی دیگر است

هیچ کس چون ما نگیرد ماتم این ماه را
با محرم شیعیان را اتصالی دیگر است

تشنه یک سینه ی سیرم، مرا بسمل کنید
بال بال مرغ بسمل، بال بالی دیگر است

عزتی گرهست جز" هیهات منَ الذِله" نیست
درس عشق آموختن کسب کمالی دیگر است

هرچه داریم از حسین(ع) و عشق او داریم ما
هرچه داریم از ابولفضل(ع) با وفا داریم ما

هرچه داریم از شیر زن کربلا داریم ما



پس بیاید جان و دل را عاشورایی کنیم

در عزای عزیز زهرا(س) سوگواری کنیم

امین دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:21 ق.ظ http://samin.mihanblog.com

خیلی دوست دارم

امین دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:21 ق.ظ http://samin.mihanblog.com

خیلی دوستت دارم

روایت دلتنگی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

پرسیدم از هلال چرا قامتت خم است ؟

زهرا سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام ایمان
احوالت خوبه؟امیدوارم باشی...اما داداشی انگار از متنت بوی دلتنگی می یومد!!!!چی شده؟ دیگه محرم نیستم؟
چته؟؟؟؟؟؟!کاش بودم....کاش اقلا مثل اوم وقتا وقتی دل میگرفت درد دل میکردیم.....اما...
ایمان حس میکنم از منم دلگیری؟؟؟؟کاری کردم؟چیزی گفتم؟چرا اینجوری نظر دادی برام؟لایق نبودیم؟
باشه.............................

................
........
.
منم کلی دیشب گریه کردم اما خودش میدونه که حتی یک کلمه هم باهاش حرف نزدم.....گفتم آقام اگه منو دوست داره و هوامو داره حتما حواسش به منم هست ....
نمیدونم.....
سردار عشق آپ شده برو ببین چی تو دل ما میگزره...
واست دعا میکنم....میدونم اون بالا سری هر وقت واسه تو یکی دعا کردم شنیده.......
ایشالا این دفعه هم....

مام دعا کن....حتمناااااااااااااااااااااا

*******************فعلا***********************

فاطمه سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
الا مظلوم بی پایان

لوامه بیکفن ، روح خسته من

شرمگین و بی سپر... بی دست و دستار

مثل کوفیان ... ، بی عهد و بنیاد

هزاران ابن سُفیان

شامی اهل حلب ... ، خولی صفت

زندیقی و مست

درون خانه جان

روز و شب

لُعبد... بت می پرستند

* * *

عده ایی کوفی و بی مقدار

همچون ابواَشعر ... حَماربی روزی

مثل کوفیان صد رنگ ...

برنَمط شمربن ذِلجُوشن

جمعی اهل بَلدانُ الحَلب

تن پرور و بی عار

* * *

خدا هر روز را...

محشر و عاشورا طلب کرده

نه این سوگ دمادم بی هدف باشد

ویا نعش برادر خفته خواب ابد باشد

خدا هروز را ، یک چهره نو آفریند

بازم محرم اومد
امسال غمگین تر از قبل
کاش امسال یه فرقی داشته باشه با همه سالای دیگه
کاش

نسی جوون سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام ایمان جان.......! خوبی دوست جوون؟
بازم که ناراحتی.........! مگه من بهت نگفتم که غصه نخور! خدا از دست تو........! راستی بلاخره بعده عمری آپ کردم زود بیا بخون که نیای ضرر کردی! یا حق!

مجتبی جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام ایمان جون چطوری گلم خوبی که؟
منم به نوبه خودم فرا رسیدن عاشورای حسینی رو به همه تصلیت میگم و امیدوارم که خود آقا که از دل این جوونا آگاهه کمکشون کنه خودش میدونه درسته که در طول سال هر کاری رو انجام میدن ولی وقتی این روزا میرسه همگی به عشق حسین که یه کششی تو وجود همه ما ایرانیها داره واسه مظلومیتش و غریبیش عزاداری میکنن. انشاالله که همین عزاداریا از بار گناهانمون کم کنه و کمکمون کنه که بقیه سال رو آدم تر باشیم.
موفق و سربلند باشید
در پناه حق

افسانه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ http://dehkadeyeroya.blogsky.com/

سلام
من هم ایام محرم رو به شما تسلیت میگم
دهکده رویا بروز شد.

نسی جوون شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام ایمان جان..........! خوبی پسر خوب؟
امیدوارم تو این روزا به هر چیزی که دوست داری برسی! من آپم! یا حق!

ندا یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:54 ب.ظ

یا حسین !
مردن چه با شکوهست به شوق دیدار جانان!
این میان...
قلم کم می آورد از نوشتن عظمت حماسه ات
و اما یک تفاوت چشم گیر میان تو و پدرت علی که همیشگی و ماندگار است
و من ...
دیشب کلی گریستم ، بر علی که تنهاتر ین بود به دنیا
یا حسین غرببی و بی کسی علی وصف ناپذیر است . همین
ـــــــــــــــــــــ
درود و بدرود

الهه شرقی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.setarehadi.blogfa.com

سلام ایمان عزیزم
ببخش که دیر به دیر سر می زنم
می دونی که درس و ...
خوب
به هر حال
ایام سوگواری امام حسین رو به شما تسلیت می گم
یا حسین
الهه شرقی

بانوی شمال چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ http://kolbeyeeshgh.blogsky.com

سلام . امیدوارم به زود یه زود خبر های خوب و خوش تو دلت غو غا کنن منم به سهم خودم واسه همه و برای شما دعا میکنم میدونم که بی جواب نمی مونیم. انشاءالله...

گلایه و مینا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.1moshtdeltangi.blogfa.com

زرد است که با درد موافق شده است تلخ است که لبریزحقایق شده است شــاعر نــشدی و گرنه می فـــهمیدی پاییز بهاری است که عاشق شده است


پیش منم بیا

بهنام شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:21 ق.ظ http://behnam3.blogfa.com

ایول شبهای تنهای خوب بیا بم سر بزن تنها نیستی منم اومدم پیش تو تنها نیستم خدایش ای اره همچین عشقس دمت گرم عشقت کشید بیا ببین بیا دیگه ببین حالا یه خوره یا علی

گمگشته دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.ghediseh2000.persianblog.com

التماس دعا...

ندا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ب.ظ

سلاممممم
من غریبه دیروز..آشنای امروز و فراموش شده فردایم
پس در آشنایی امروز مینویسم تا در فردای تلخ جدایی بیاد آوری مرا
چون روزی بوده ام !!!! خاطرم را به خاطر بسپار با مهر عشق
شاید فردا نباشم.
ولی امروز هستم و نشسته ام به انتظار. همراهیم میکنی ؟؟؟؟
منتظرممممممممم. فعلا

امین چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:47 ق.ظ http://samin.mihanblog.com

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز. وبلاگ چهره پنهان با مطلب((ا َلَکی ا َلکی)) توسط امین بروز شد.
از حضور شما و احیاناْ ارائه نظر شما کمال تشکر را دارم.در ضمن ولنتاین شما مبارک باد
.www.samin.mihanblog.com

مریم چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ق.ظ

دلم تنگیده شده .....
منم ....
مرسی که این قده با یاده منین
همه از دورو برم پریدن ....
...................

از تبار درد چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام ایمان ......
همیشه ایمان باش و اسمتو داشته باش ...
همیشه امید به اسمت باشه ....
همیشه با اسمت یاد خدا بیفت ....
همیشه با اسمت دورترو دورتر میشی از .................حتی من

با همه خداحافظی کردم ....با همه ...
خیلی راحتم العان
دور از همه ....
ه ؟
خیای خوبه خیلی
دیگه حوصله ندارم از غم بگم ...دیگه به اون عات کردم .
دارم مینویسم ...اما این بار از یه چیز دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد