این روزا که میگذرد احساس می کنم یکی از جاده های پر و پیچ و خم و

 

مه آلود زندگی منو به سوی خود می خواند...برای پیدا کردنش همه جا را

 

میگردم ازهر پنجره بازی به امید اینکه اورا ببینم سرک می کشم ولی نیست...

 

روزها منتظر یه قاصدک تا خبری برایم بیاورد ولی قاصدکها هم نشانی من

 

را گم کرده اند...شبها آسمان را نگاه می کنم تا شاید بتوانم نشونیشو از ستاره ها

 

بگیرم ولی ستاره ها هم یادشون رفته نیم نگاهی به زمین بندازن تا نگاه یه

 

منتظر را ببینند... ازهمیشه احساس میکنم خسته تر و دلتنگ تر از همیشه به

 

دنبال پناهگاه امن و مطمئن خود می گردم تا با رسیدن بهش کمی آرامش بگیرم

 

 ولی مثل اینکه مهربونی که اون بالاست به تنهایی محکومم کرده.....

 

مهربون عالم اگر تو اینطور میخوای باشه من که حرفی ندارم همه ی دلتنگیها و

 

بی کسی ها برای من ولی ازت میخوام اونی که دوست ندارم هیچ وقت غمشو

 

ببینم بخنده و شاد باشه.اونو تنهاش نذار و همیشه باهاش باش .فقط ای کاش بهم

 

می گفتی تا کی چشمهای منتظرم باید به جاده ی زندگی باشه....؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
الهه تنهایی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ب.ظ http://myheaven.blogsky.com

سلام
باید منتظره یه جاده سرسبز پر از شادی باشی
از خدا بخوا بهت میده
ولی خیلی طول میکشه
من ۲ ماه تموم خدا رو التماس میکردم که دیگه اون برام مهم نباشه مثل خودش سرد و بی تفاوت بشم
تازه چند روزه که منم این طوری شدم خدا رو شکر چون داشتم از بین می رفتم
الان خودمو زدم به خیالیی
می دونی دوست داشتنه یه طرفه خیلی بده و اشتباه هیچوقت از خدا نخوا که کسی دوست داشته باشه
با تبادل لینک موافقی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com

...........................
..............
......
..
.

علیرضا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام
خوب بود
عالی
ان شا الله همیشه موفق و موید باشی
و تو این زمینه ژیشرفت کنی

امین یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام ممنون که سر زدی

فاطمه یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام
اصلا نیازی نیست منتظر باشی کسی که رفته دیگه برنمی گرده اگه هم برگرده دیگه ارزشی نداره
پس نیازی به انتظار و غصه خوردن نیست

مجتبی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ق.ظ

سلام ایمان جون چطوری؟
اینکه همه چیز رو به خدا واگذار کرد بهتره که تو هم خودت رو یه تکونی بده تا خدا هم کمکت کنه باشه نه منتظر قاصدک باش نه آدرسش رو از ستارها برس
امید بهترین بهانه برای زندگیست پس به آینده امید داشته باش درسته که چشم انتظاری سخته ولی انتظاری که به امید وصال باشه ارزش داره و شیرینه پس منتظر باش
به امید دیدار دوباره
خدا نگهدارت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد