از همان روز اول که به دنیا می آییم دلمان خوش است
دلمان خوش است که مادری داریم که شیرمان می دهد
دلمان خوش است که پدری داریم که می توانیم با موهای صورتش بازی کنیم
دلمان خوش است که همه گوسفند ها و گاو ها و مرغ ها برای شکم ما آفریده شده اند
دلمان به این خوش می شود که زمین زیر پای ماست و آسمان هم ,
دلمان به قیافه خودمان توی آینه خوش می شود
دلمان خوش می شود به اینکه توی جیبمان یک دسته اسکناس داریم
دلمان به لباس نویی خوش می شود و به اصلاح سر و صورتی ذوق می کنیم
یا وقتی که جشن تولدی برایمان می گیرند
یا زمانی که شاگرد اول می شویم
دلمان ساده خوش می شود به یک شاخه گل یا هدیه ای که می گیریم
یا به حرف های قشنگی که می شنویم
دلمان به تمام دروغ ها و راست ها خوش می شود
به تماشای تابلویی یا منظره ای یا غروبی یا فیلمی در سینما و شکستن تخمه ای
دلمان خوش می شود به اینکه روز تعطیلی را برویم کنار دریا و خوش بگذرانیم مثلا با خنده های بی دلیل ,
یا سرمان را تکان بدهیم که حیف فلانی مرد یا گریه کنیم برای کسی
دلمان خوش می شود به تعریفی از خودمان و تمسخری برای دیگران
یا به رفتنی به مهمانی و نگاه های معنی دار و اینکه عاشق شده ایم مثلا
دلمان خوش می شود به غرق شدن در رویاهای بی سرانجام
به خواندن شعر های عاشقانه و فرستادن نامه های فدایت شوم
دلمان ساده خوش می شود با آغوشی گرم و حرف هایی داغ
دلمان خوش است که همه چیز رو براه است
که همه دوستمان دارند
که ما خوبیم.
چقدر حقیریم ما....
چقدر ضعیفیم ما...
  دلمان خوش است که می نویسیم و دیگران می خوانند و عده ای می گویند , آه چه زیبا
و بعضی اشک می ریزند و بعضی می خندند
دلمان خوش است به لذت های کوتاه
به دروغ هایی که از راست بودن قشنگ ترند
به اینکه کسی برایمان دل بسوزاند یا کسی عاشقمان شود
با شاخه گلی دل می بندیم و با جمله ای دل می کنیم
دلمان خوش است به شب های دو نفری و نفس های نزدیک
دلمان خوش می شود به برآوردن خواهشی و چشیدن لذتی
و وقتی چیزی مطابق میل ما نبود
چقدر راحت لگد می زنیم و چه ساده می شکنیم همه چیز را
روز و شب ها تمام می شود و زمان می گذرد
دلمان خوش می شود به اینکه دور و برمان پر می شود از بچه ها
دلمان به تعریف خاطره ها خوش می شود و دادن عیدی
دلمان به اینکه دکتر می گوید قلبت مشکلی ندارد ذوق می کند
و اینکه می توانیم فوتبال تماشا کنیم و قرص نیتروگلیسیرین بخوریم
دلمان به خواب های طولانی و بیداری های کوتاه خوش است
و زمان می گذرد 
 
حالا دلمان خوش می شود به گریه ای و فاتحه ای
به اینکه کسی برایمان خیرات بدهد و کسی و به یادمان اشک بریزد
ذوق می کنیم که کسی اسممان را بگوید
و یا رهگذری سنگ قبرمان را بخواند
و فصل ها می گذرد
دلمان تنها به این خوش می شود که موشی یا کرمی از گوشت تنمان تغذیه کند
یا ریشه گیاهی ما را بمکد به ساقه گیاهی
دلمان خوش است به صدای عبور آدم هایی که آن بالا دلشان خوش است که راه می روند روی قبر ما
و دلمان می شکند از لایه های خاکی که سنگ قبرمان را در مرور زمان می پوشاند
و اینکه اسممان از یاد بچه ها رفته است
و زمان باز می گذرد
دلمان خوش است به استخوان بودن
به هیچ بودن
به خاک بودن دلمان خوش است
به مورچه ها و موش ها و مارها 
ما آدم ها چه راحت دلمان خوش می شود
مثل کودکانی که هنوز نمی فهمند
ما اشرف مخلوقات عالم هستیم و چقدر خوش به حالمان می شود
ما خیلی خوبیم  ... !
و من دلم خوش است به نوشتن همین چند جمله

و این است پایان شبهای تنهایی ...
 با سلام خدمت دوستای گلم:
شاید این آخرین متن بلاگ من باشه آخه دیگه نیستم و گوش شیطون کر دارم میرم سربازی و .......
تو این مدت دوستای خوبی پیدا کردم که هیچ وقت فراموششون نمی کنم
و در آخر هم از دوست و همکلاسی عزیزم زهرا(ساعت تنهایی) که تو تموم این مدت خیلی کمکم کرد تشکر می کنم
شاید اگه عمری باقی بود و برگشتم دوباره بیام و اینجا بنویسم
همتونو دوست دارم و همیشه به یادتون هستم
یا حق . . .
 
نظرات 71 + ارسال نظر
تنها دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.ebad.blogsky.com

سلام من خوبن تو چطوری؟
راستش دلم گرفته بود داشتم تو وب ها میگشتم تا به خونه ی شما رسیدم اومدم مثل بقیه وب ها ببندمش اما دیدم ارزش خوندن رو داره و خوندمش و حالا هم پشیمون نیستم خیلی عالی بود اگه دوست داشتی با هم دوست باشیم بیا پیشم
یا علی

روایت دلتنگی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

سلام ایمان عزیز:
ما هم دلمان به شما خوش است!!!

ولی یه سئوال؟؟
نتیجه گیری بعد از متنی که نوشتی یعنی پوچی و تباهی!
این درست نیست!

تو این دنیا چه کسی بیشترین محبت و دلبستگی رو به شما داره؟ و حتی حاضره جونش رو که بهترین چیزشه برات فدا کنه؟
معلومه پدر و مادرت.

حالا کی پدر و مادر رو آفریده و اون محبت رو تو دل اونها گذاشته ؟
پس باید اطمینان داشت کسی که پدر و مادر رو خلق کرده محبتش بی انتهاست......



یا حق



حضرت عشق سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ق.ظ http://anooshka

سلام
امیدوامر خوب باشی
میتزسم دوباره این کامه لعنتی ریاستارت شه
این باره سومه که نظردارم میدم
دوباره میام میخونم
فقط خواستم بگم که اودمدم
مطمئنم که مثل همیشه زیباست
موفق باشی
مرسی که خبرم کردی

مجتبی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام ایمان جون
چطوری خوبی
یعنی بالاخره شب تنهایی تموم شد
یعنی بالاخره صبح با هم بودن اومده من که باورم نمی شه
در مورد متنت اینو بگم که دیگه یه اشرف مخلوقاتی گفتن دیگه باید هم همه موجودات در خدمت ما باشن ولی ما نباید دلمون رو به این چیزا خوش کنیم ما.............
باید دلمون خوش باشه که یه خدایی داریم که اون بالاست و هوای کار ما رو داره
باید دلمون به این خوش باشه که وقتی خدا آدم و هوا رو آفرید تمام فرشته ها و ملائکه بهمون تعظیم کردن و تنها کسی که این کارو نکرد رو هم دیگه همه می شناسیم باید دلخوشیمون این باشه که با اون مبارزه کنیم چون تنها دشمن ما اونه که ما رو فریب میده و به کارهای بد بد می کشونه
این دلخوشیها که تو گفتی همه ظواهر زندگی هستن که ما رو از اصل ماجرا دور میکنن خود ابلیس گفته که انسانها رو با آرایش و ظواهر دنیا فریب میدم ما باید خدامون رو عبادت کنیم و به خاطر این نعمتها که بهمون داده شکرگزار باشیم
البته من منکر این نیستم که انسان زیباست و زیبایی رو دوست داره ولی اونهایی که منظور منه اون زیبایی هایی که ما رو از اصل ماجرا دور نگه میدارن وگرنه ما با نگاه کردن به دریا و غروب دریا که واقعا زیباست به قدرت بیکران آفریدگار این جهان پی می بریم
اینکه مردن دیگران واسمون بی اهمیته خیلی بده، ما با دیدن مرگ کسی باید یادمون بیفته که برای همیشه اینجا موندگار نیستیم و یادمون بیفته که این ما هم رفتنی هستیم و این زندگی دو روزه ارزش نداره که "همدیگه رو ناراحت کنیم و با هم قهر کنیم"
بعد از این هم که دستمون از این دنیا کوتاه شد دیگه واسمون همه نیست که سر این خونه زمینیمون چه بلایی میاد فقط حسرت این رو می خوریم که تو دنیا چه کردیم و چه توشه ای آوردیم
خوب دیگه ببخش که طولانی آخه با متنت موافق نبودم
انشاالله که توشه هممون پر از خوبی و پشت سرمون دعای خیر باشه
خدا نگهدارتون باشه
فعلا بای

hell_demon سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ

salam iman jon
matnet alie harf nadare vali zendegi arzesh e in hame m
ghamo ghose ra nadare .vase hichi khodeta azyat nakon motmaen bash har chi bishtar narahat bashi bishtar zajr mibini .dar zemn yadet nare to tanha sakene in donia nisty tanha kasi nisty ke zajr mikeshy.pas khoda ra shokr kon mesle kheiliha kheili az ghoseha ra nadary va shad bash chon roozi hamechiz tamom mishe.

مریم سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ب.ظ http://http://dokhtareh-mehrabon.blogfa.com/

سلام خوب هستین ممنون که به من لطف دارین
وبلاگتون خیلی دیر باز می شه چرا؟

الهه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام ایمان جان مرسی که خبرم کردی...راستی پست ایندفعه ات خیلی طولانیه ... الان فرصت نکردم بخونم بعدا می خونم نظرم و می گم...تا بعد...

گمگشته سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ http://ghediseh2000.persianblog.com

دوست بزرگوار... در مورد متنت من تنها سکوت می کنم... این حقیقت آمیزترین تعریفی بود که از زندگی شنیدم... امیدوارم بزودی برگردی... فکر کنم فرصت داشته باشی لااقل هر از چندی وبتو بروز کنی و مارم بی خبر نزاری... مطمئنم آدمای زیادی دلتنگ شما و نوشته هاتون می شن... از جمله گمگشته... بدرود

مجتبی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام ایمان جون
چطوری حالت بهتره ...... خدا رو شکر
همون اول که پست این دفعت رو خوندم به ذهنم رسید که منظورت چیه گفتم بزارم خمدت بگی الان که به بلاگت سر زدم دیدم خودت گفتی میگم الان یه کم زوده ها حد اقل یه پست دیگه هم بزار
یه پیشنهاد هم واست دارم بعدا به خودت می گم
خدا نگهدارت باشه
بای تا های عزیز

فاطمه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.com/

سلام
************************
نگو سرد داره خورشید در میاد
نگو تاریکه شب غم سر میاد
نگو از تنها شدن دلت گرفته
تنها نیستی اون بالا خدا نشسته
تو میگی فردا نداریم کسی فردا را ندیده
من می گم فردا پر از روشنی نور امید
****************************
ایمان خان سربازی هم مثل دروه های دیگه زنگیته می گذره مثل دبستان > دبیرستان > و دانشگاه این ۲ سال هم می گذره مهم اینه تو چه جوری بگذرونیش
سعی کن دوران خوبی باشه بعدا حسرتشو نخوری
۲۰ خرداد تو لدمه تو بلاگم تولد می گیرم همینجا از شما و آقا مجتبی دعوت می کنم تشریف بیارین
کادو هم یه چیز خوب بخرین
خوش باشی فعلا

الینا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام خوبی؟ خیلی عالی بود مرسی

از تباردرد چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام حال شما ؟خوب هستین همشهری جون؛؟
متنت عالی بود عزیز
حال کردم واقعا که شهر کردی هستی
این مجتبی که شهرکردی که نیست که اینا رو درک کنه که
(خدا به دادم برسه فردا کلمو میکنه از همین جا آقا مجتبی ما مخلسیو پنجیم

مرتضی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام ایمان(گل پسر)
وبلاگت حرف که نداره هیچ جمله هم نداره خیلی خوبه
امیدوارم همیشه موفق باشی تو زندگیت
خیلی دوست داریم و کوچیکتیم
مرتضی

جاذب چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.the-end.blogfa.com

سلام..
ممنونم که به بلاگم اومدی....
میدونی...حق با تو هستش...همه ما داریم تظاهر میکنیم..
تظاهر به راست گویی در میان مردم...تظاهر به خنده...تظاهر به امید...تظاهر به ...
ولی مجبوریم...باور کن مجبوریم...اگه قرار باشه به مراتب بالاتر از این زندگی برسیم...باید به خیلی چیزها تظاهر کنیم....میفهمی که...؟...
ان شا الله که همیشه موفق و سر بلند در تمام مراحل زندگیت باشی و باز هم تو رو با مطالب زیبات ببینیم....
یا حق

زهرا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:56 ب.ظ http://saattanhaie.blogsky.com/

.....................
............
..................................
.................











..........................................................
....................................








..............................
.............
..................................................................
.................................................................
......................................................................
..................................................................
..........................................................
.............................
............














........................
...........


.

روایت دلتنگی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

ایمان جون ...... سلام
دیگه ما رو تحویل نمیگیری !!!!!
کجایی؟!



























رفتی اون بالاها !!!
این پایین و مائین ها رو هم ببین ....
من به روزم و منتظر شما ...





راستی گفته بودی میخوای اطلاعات بیشتری از من میخوای.
چشم !
هر سئوالی بود در خدمتیم..







سکوت تنهایی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ب.ظ http://mehrabani.mihanblog.om

سلام ایمان جان وبلاگ قشنگی داری مرسی که به من سرزدی از لطفتون هم ممنون اصلا بگو دلمون خوش است که نفس می کشیم!!!!!!! دلمون خوش است که اسممون آدمه اما.....
من شمارو لینک کردم موفق باشی
یا حق

تنهاترین عاشق تنها شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:11 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

درود بر تو
امیدوارم که حالت خوب باشه
این نظر رو من دارم واسه کسایی می فرستم که همراهان من در حضرت عشق بودن
در اونجا بنا به دلایلی پلمپ شد و دیگر هم باز نخواهد شد تا جشنی دیگر...
نتونستم از نوشتن دست بردارم و حالا شروع کردم به نوشتن صد البته که همه چیز جز عشق !!!
در جایی دیگر شروع به نوشتن کردم البته با کلی تغییرات و نه مثل حضرت عشق
این بار متفاوت از حضرت عشق با مطالبی گوناگون
خوشحال میشم که همانند حضرت عشق شما رو در کنار خودم حس کنم
البته که اگر هم موافق نیستین میل خودتونه....
منتر حضورتون در وب لاگ جدید هستم
فردا یعنی رو....یک شنبه 21 خرداد 1385....افتتاح وب لاگ جدیده....خوشحال میشم که حضورتون رو ببینم !!!
آدرسشم اینه ===<<< ehhmm.co.sr>>>====
http://ehhmm.blogsky.com
منتظرتونم
فعلا.....

حضرت عشق یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 ب.ظ

روزها انتظار کشیدم
و شبها با یاد او تاصبح بیداری کشیدم
بهانه ای نداشتم برای دیدارش
تا اینکه یک شب
زنگ ساعت مژده تولد او را داد
بهترین بهانه


منم به همین بهانه اپ کردم خوشحالم میکنی که به جشن کوچیک من بیای .... منتظر حضور گرمت هستم ... .
به هر دو تا بلاگ من سر بزن :
www.anooshka.blogsky.com
www.har-2-ashegh.blogsky.com

زیاد منتظرم نذار
عاشق باشی و پایدار

روایت دلتنگی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com



کجایی؟!!

امین دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.ghorobpayiz.blogfa.com

salam web khobi dary movafagh bashi
age tonesi ye sar be am baezan
خن

زهرا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.setaremashreghi.blogfa.com

سلام
مرسی از لطفت
آخی داری میری سربازی؟
شبهای تنهایی پایان نداره .همیشه بیا آپش کن.وبلاگت جالبه.
آخی میری کچل میشی؟d:
موفق باشی
بای

مهدی کریمی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:42 ب.ظ

بره زودتر شرت را بکن
بری که بر نگردی

سلام به آقا مهدی گل
احوال شما؟
دلم نیومد نظر قشنگتو پاک کنم عزیز
لااقل یه ردپا از خودت به جا میذاشتی که بشناسیمت
خوب شاید جراتشو نداشتی
به هر حال اشکالی نداره
من باز هم منتظرت می مونم

. دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

سلام به ایمان عزیز - ممنونم که پیشم میای

چشم!
مشخصات بنده همنجور که تو وبلاگ ثبته :
علیرضا رضائیم
سنم ۲۷ سال
متولد تهران
ساکن خیابان پیروزی
اینم ایمیلم
revayat1368@yahoo.com
.... منتظرتم

مهدی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.gereftedel.blogfa.com

اینجا بی نظیره ...
رها نکن اینجا رو ...
خب ؟
فدات بشم داداش ...
من اعزامم ۲ ماه به تعویق افتاد ...
سلام ...

بی خیال (تنهاترین عاشق تنها ) سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ق.ظ http://ehhmm.blogsky.com

سلام آقا ایمان گل
خوبی گل من ؟؟؟
امیدوارم که خوب باشی
ایمان من اسم ب لاگ جدیدم رو عوض کردم گذاشتم این
===>>> بی خیالی
از این به بعد هم اسم خودم رو با همین می شناسی خوبه؟؟؟
منتظر لینکم در وب لاگت هستم
فعلا....

از تبار درد سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام؟
آقا ایمان
خوبی عزیز ؟
آپ نمی کنی ؟
به منم یه سری بزن

امیر حسین و لیلا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ http://leylioomajnon.mihanblog.com

هیچ کسی از رفتن من غصه نخورد
هیچ کسی با موندن من شاد نشد
وقتی رفتم کسی گریش نگرفت
بغض هیچ آدمی فریاد نشد
وقتی رفتم کسی اشکش نیومد
نیومدهیچ جاصدای گریه ای توی این دنیای بد
هیچکی نداشت ازسفررفتن من گلایه ای
بهتره اهالی رویامونوبدون توقعی جواب کنم
نبایدحتی روبهترین کساتوی بدترین جاهاحساب کنیم
سلام . وبلاگ زیبایی دارید ممنونم میشم به ماهم سربزنید . با تبادل لینک هم موافقیم

سکوت تنهایی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ب.ظ http://mehrabani.mihanblog.com

سلام خوبی ایمان جون آپ نکردی؟
من آپ کردم خوشحال میشم بهم سربزنی
موفق باشی
یا حق

بی خیالی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:16 ب.ظ http://ehhmm.blogsky.com

سلام به دوست گل خودم
خوبی؟؟؟
خبرهای داغ و تنوری در ///// بی خیالی ////////
بی خیالی آپ شد و منتظر حضور گرم شماهاست
البته با نظر
منتظرتونم در ehhmm.co.sr
دیر نکنی ها
*** فعلا ***

روایت دلتنگی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

سلام
دلم برات تنگ شده..
من بروز شدم ....
و منتظرت هستم ..

روح الله چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
من همون کسی هستم که به اسم مهدی برات نظر داده بودم
مثلا می خوای چه غلطی کنی
برو کسی را بترسون که بترسه
تو نمی دونی من کی هستم ولی ایمیلم را برات می زارم ببینم منظورت از جرآت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام آقا روح الله گل گلاب
احوال شما؟
تو انگار بد جوری تنت میخاره ج.نم
همین که بدونی من شهرکردی هستم خودش کلی جرات میخواد جیگر
ولی خوب اشکالی نداره باز هم میذارم به پای بچگیت و می بخشمت
جوابتو هم فرستادم به ایمیلت
برو خوش باش

devil_boy پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ب.ظ

rohola jane ahmagh salam
salam be imane gol dash iman bikhial fekresho nakon belakhare har kasi ye aghl va sho'ory dare khodeto naragat nakon in agha rohollah ham adabesh bish az in nist.
age kheili mardy bego ki hasty bebinam zende mimoni ya na albate khob ziady zerto pert kardy movazebe khodet bash nafahmim ki hasty iman jon babay webloget kheili khoshkel shode roholaii faghhat nabinamet

الهه باران پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام ایمان جان ...وایی ببخشید این روزا درگیر امتحان هستم فرصت نکردم بیام دیروز اولین امتحانم بود ....خلاصه اینکه دیروز متنت و خوندم خیلی قشنگ بود همه ی آدما همین زندگیشونه دیگه کاریش نمی شه کرد تو این زمونه مجبورن با کوچکترین چیز خودشون و شاد نگه دارن....راستی واسه چی می خوایی بذاری بری ؟ :-( من تو مدتی که وبلاگ داشتم خیلی ها گذاشتن رفتن من نمی دونم چی باعث می شه دیگه ننویسن به هر حال امیدوارم بهترین تصمیم و بگیری که به نفعت باشه ولی یادت باشه من که همیشه منتظر نظراتت هستم...و امیدوارم که باشی و همیشه بنویسی....منتظرتم...تا بعد

روح الله پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ب.ظ

وای الان من خیلی ترسیدم
منم عزیزم شهرکردی هستم
حالا می خوای چی کار کنی؟

به به سلام آقا روح الله گل
بابا ما رو خیلی خوشحال می کنی تو با این نظراتی که میدی ایول داره به خدا
اولا اون فحشی رو که به میلم فرستاده بودی خودتی و بس
ثانیا میشه یه دوئل به روش دهکردی راه انداخت
اگه واقعا پایه ای پس به پیش
منتظرتم
قرارش دیگه با خودت که کی باشه و کجا
راستی خیلی دوست دارم بدونم این آمار و اطلاعات دقیق رو کی بهت میرسوونه
پس منتظرتم عزیز
موفق و موید باشی...

روح الله پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام بر ایمان جان
پسر انگار تو خیلی فیلمهای اکشن دیدی ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
تو که در مقابل من عددی نیستی که بخوام باهات دئول به روش خودت کنم
ولی اگه دوست داری بگو منم پایم
خودت هماهنگ کن عزیزم
امام علی می گه همیشه تو اوج قدرت کوچیک باش
خبرها هم ر مورده تو می رسه
راستش بچه می خواستن یه جور دیگه حالت را بگیرن ولی من روش مذاکره را با شما دادم
شنیدم سر و جومت خیلی می جنبه؟ اره؟ وجودش را داری ؟

سلام آقا روح الله
می بینم که دست بردار هم نیستی که.................
بابا تو دیگه عجب کنه ای هستیااااااااااااا
اولا که از کی تا حالا لرها هم خودشونو جزو شهرکردیا می دونن
ثانیا باید از نزدیک ببینی که کی وجودشو داره وکی نداره
ثالثا از تو گنده تراش نتونستن حال داییتو بگیرن تو که دیگه عددی نیستی جیگر
قرارش هم با خودت
من منتظرم

از تبار درد جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام
حال شما ؟ آپ کردم منتظرم منتظر حضور گرمتون
انگار روحااله بد جوری بهت گیر داده

روح الله جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممممم
واقعآ خنگی عزیزم چون ما شهرکردی هستیم با پسوند دهکردی
حالا فامیل تو چیه؟ عزیزم؟

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام
ایمان جان تو این مدت اگه ناراحتت کردم ببخش
یکی می خواست حالت را بگیره
ولی بی خیال شد
سربازی خوش بگذره اگه شانس بیاری و تو سپاه بیفتی و در شهرکرد ۱۰۰٪ من را می بینی
قربان تو روح الله امیدی

زهرا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.setaremashreghi.blogfa.com

سلام
کمک واسه چی؟
وسیله هات زیاده؟ خوب کارگر افغانی که زیاد هست

زهرا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.setaremashreghi.blogfa.com

بازم سلام
گرفتم جریان چیه
ولش کن باهاش کل کل نکن
اگرم کلید بود من باهاتم از هیچی نترسd:

مبارز حق یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ق.ظ http://www.roohebidar.persianblog.com

سلام
وبلاگت قشنگه . منم دارم تو وبلاگم در مورد راههای بیدار شدن روحمون می نویسم فکر می کنی چه طوری می تونیم اونو بیدار کنیم؟


آرش یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام آقا ایمان
وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی سربازی هم خوش بگذره ایمان جان
بااااااااااااااااااای

لیلا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ب.ظ http://leylioomajnon.mihanblog.com

تاکه بودیم نبودیم کسی
کشت ماراغم بی همنفسی
تاکه رفتیم همه یارشدند
خفته ایم وهمه بیدار شدند
قدرآیینه بدانید چون هست
نه درآن وقت که اقبال شکست
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام عزیزم ببخشید که بهت خبر ندادیم یه مشکلی برای امیر پیش اومد که نتونستیم بهت خبر بدیم . امیدوارم سربازی بهت خوش بگذره بری سالم و سرحال برگردی و البته کاملتر از الان .
راستی قبل از رفتنت یه سر دیگه به ما بزن . ما الان آپ کردیم .

سوزان دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ب.ظ

بسیار زیبا است

بی خیالی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ق.ظ http://ehhmm.blogsky.com

سلام علیکم
حالت ؟؟؟ خوبی تو ؟؟؟ خوش می گذره ؟؟؟
می خواستم بگم که آپ کردم
یه مطلب باحال البته سردرد آور براتون در آوردم
منتظر حضورتون هستم
موفق باشین
فعلا....

سکوت تنهایی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ق.ظ http://mehrabani.mihanblog.com

سلام به ایمان عزیز مرسی که به من سرزدی به سلامتی بری و برگردی من هم از آشنایی شما خوشبخت شدم
موفق باشی
یا حق

زهرا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.setaremashreghi.blogfa.com

سلام
مرسی ایمان
نینی مون دختره
تو که داری میری دیگه ایشالا شیرینی تولد ۲ سالگی شا میخوریd:
مرسی که بهم سر میزنی
بای

دو پرنده یک پرواز سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ب.ظ http://2birds.blogsky.com

///// س ل ا م /////
درود به شما دوست گرامیه من
خوبین شما ؟؟؟ امیدوارم که چنین باشه
اول از هر چیزی ازتون معذرت می خوام که مدت طولانی نبودم و هم ننوشتم و هم اینکه بهتون سر نزدم(جبران می کنم)
بعد از مدتی نسبتا طولانی من
آپ کردم
منتظر حضور گرمتون در کلبه ی کوچیکمون هستم
حرفایی واسه گفتن دارم....
منتظرتم
س ب ز و ش ا د ب ا ش ی
***** ف ع ل ا *****

سارا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

سلام ایمان جان خوبی

تازه با وب شما آشنا شدم و خیلی خوشم اومد به خصوص از ابتدای وبلاگتون.محشره!

...................................

سفر باید کرد
دو قدم مانده تا قاف....
ع ، ش !!


.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد